Suomen Mäyräkoiraliitto SML – Finska Taxklubben FTK ry:n sääntömääräinen Syysliittokokous pidettiin 27.10.2013 Tampereella, Tampereen Yliopiston Normaalikoulun tiloissa. Kokouksessa oli paikanpäällä kaikkiaan 27 henkilöä. Ääniä paikalla oli yhdistys- ja henkilövaltakirjojen kautta kaikkiaan 154 kappaletta. Kokouksen aikana ei tullut yhtään äänestystilannetta.

Kokouksen puheenjohtajana toimi SML:n puheenjohtaja Seppo Saari joka kutsui kokouksen sihteeriksi Marjukka alhavan.

Kokouksessa päätettiin mm seuraavat asiat:
  • Vuoden 2014 Toimintasuunnitelma ja talousarvio 2014 hyväksyttiin.
  • Jäsenmaksut päätettiin pitää samoina vuonna 2014 kuin ne ovat nykyisin.
  • SML hallituksen puheenjohtajaksi vuodelle 2014 valittiin nykyinen puheenjohtaja Seppo Saari
  • Hallituksessa oli erovuorossa: Tuovi Henttu, Kai Nybonn, Risto Kellin (3 v paikat). Jouko Pakkala ilmoitti, että lopettaa kesken kauden (2013-2015).
  • Uudet jäsenet hallituksessa vuosiksi 2014-2016: Ulla Kamila, Mervi Nordqvist, Riikka Simola. Jouko Pakkalan paikalle (2014-2015) valittiin: Taia Kiiskilä
Seuraava kokous keväällä 2014 pidetään pääkaupunkiseudulla. Kevätliittokokouksen järjestävät Helsingin Mäyräkoirakerho ja Länsi Uudenmaan Mäyräkoirakerho yhteistyössä.