jasentieto painike 220x70

Liiton uusi jäsenrekisteripalvelu (www.mayrakoiraliitto.fi/jasentieto/) on otettu käyttöön lokakuussa ja ajettu sisään kuluneen loppuvuoden aikana. Nyt ohjelma on valmis kaikkien jäsenten käyttöön ja jäseniä kehotetaankin nyt kirjautumaan palveluun ja perehtymään sen käyttöön.

Jokainen Mäyräkoiraliiton jäsen on palvelussa liitetty omaan paikalliskerhoonsa. Kirjautuessaan palveluun, jäsen päätyy oman kerhonsa näkymään. Paikalliskerhon näkymän ylläpidosta ja tiedoista vastaa paikalliskerho. Sivustolla olevat omat yhteystiedot näkyvät samalla tavalla Mäyräkoiraliiton jäsensihteerille, kuin myös oman paikalliskerhon sihteerille. Eli niin liitolta tuleva posti (Mäyräkoiramme-lehti, jäsenlaskut) kuin myös paikalliskerhon toimittama posti käyttävät samaa osoitetietoa.

Palvelun kautta jäsenet pääsevät tarkastamaan omat yhteystietonsa milloin tahansa sekä päivittämään niitä tarpeen mukaan. Osoitteenmuutokset ym. tiedoissa tapahtuvat muutokset tehdään siis jatkossa tämän ohjelman kautta, eikä enää liiton jäsensihteerin kautta. Tarvittaessa apua tietenkin löytyy niin liiton jäsensihteeriltä, kuin myös oman kerhon yhteyshenkilöiltä.

Omien yhteystietojen lisäksi palvelun kautta pääsee tarkistamaan oman jäsenmaksunsa tilanteen eli onko lasku muistettu maksaa vai ei. Mikäli lasku on kadonnut, voi järjestelmän kautta tulostaa uuden kadonneen tilalle. Lisäksi ohjelmasta voi valita viimeistään helmikuusta 2017 alkaen haluaako jäsenmaksulaskun sähköpostiin vai perinteisesti postitse. Siihen asti oletuksena on, että jäsenmaksu lasku tulee sähköpostitse, mikäli ohjelmassa on ilmoitettuna sähköpostiosoite. Jos sähköpostiosoitetta ei ole, tulee jäsenmaksulasku kirjeenä kotiin. Mikäli haluat ehdottomasti jäsenmaksulaskusi perinteisessä postissa vuonna 2017, älä jätä siitä syystä ilmoittamatta sähköpostiosoitettasi palveluun, vaan ilmoita siitä liiton jäsensihteerille sähköpostilla Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen..

Kerhojen järjestämiin tapahtumiin ja tilaisuuksiin pystyy jatkossa ilmoittautumaan palvelun kautta, mikäli paikalliskerho käyttää palvelun tarjoamaa ilmoittautumispalvelua. Palveluun on tulossa myös valintamahdollisuus paikalliskerhojen tiedottamiseen liittyen eli haluatko kirjeen tyyppisiä tiedotteita sähköpostilla vai perinteisellä postilla, mikäli kerhosi käyttää tällaisia. Kerhojen julkaisemat omat jäsenlehdet ilmestyvät ja toimitetaan jatkossakin kerhojen ilmoittamalla tavalla

Ohjeet

Ohjeet palvelu käytön aloittamiseen: Ohjeet - Mäyräkoiraliiton uusi jäsenrekisteripalvelu / Instruktioner - Taxklubbens nya medlemsregistertjänst