Suomen Mäyräkoiraliiton pentuvälityksen pentueilmoitukset on nyt siiretty osaksi uusia kotisivuja. Samalla pentuvälityksen paperiset lomakkeet uudistettiin sähköisiksi web-lomakkeiksi. Mikäli havaitset ongelmia tai virheitä lomakkeiden käytössä tai pentuvälityksen uusissa listauksissa, ota yhteyttä kotisivujen ylläpitoon joko sähköpostitse osoitteeseen Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. tai palaute-lomakkeen kautta.

Pentuvälityksen uudet lomakkeet löydät täältä: SML Lomakkeet
Suomen Mäyräkoiraliitton kotisivut otettiin käyttöön uudistuneina 27.10.2013. Kokonaisuudessaan uudistus toteuteaan useassa eri vaiheessa. Nyt toteutetussa vaiheessa sivusto uudistettiin täysin tekniseltä osaltaan ja samalla sivuston ulkoasu päivitettiin uuteen muotoon. Sivuston sisällön uudistamista ja päivitystä jatketaan muiden toimenpiteiden ohessa.

Palautetta uudistuksesta voitte lähettää joko sähköpostitse ylläolevaan osoitteeseen tai palautelomakkeen kautta. Vanha sivusto löytyy vielä toistaiseksi osoitteesta www.mayrakoiraliitto.fi/old/