Jalostustoimikunta tekee moninaista työtä mäyräkoirien jalostuksen parissa. Päätoiminta-alueemme ovat seuraavat:

• Muut jalostukseen ja sen ohjailuun liittyvät tehtävät

Jalostusneuvonnassa sovellamme jalostusneuvonnan perusohjetta.

Jalostustoimikunnan yhteystiedot

Jalostustoimikunnan kokoonpanon löydät toimikunta osiosta. Siirry jalostustoimikunnan yhteystietoihin →

banneri JTMK tiedottaa

Suomen Mäyräkoiraliito ja sen jäsenyhdistykset tarjoaa jäsenilleen

• ajo-, luola-, vesiriista- ja jäljestämiskokeita sekä pienoismäyräkoirien käyttötaipumuskokeita
  • jalostusneuvontaa
  • jalostustarkastuksia
  • kerhoiltoja
  • koulutustoimintaa
  • leiritoimintaa
  • Mäyräkoiramme-Våra taxar -lehden neljä kertaa vuodessa
  • pentuvälitystä
Alla olevan painikkeen kautta siirryt Suomen Mäyräkoiraliiton jäsenrekisteri palveluun jonka kautta pääset ilmoittamaan tietosi ja liittymään jäseneksi Suomen Mäyräkoiraliittoon. Liittymällä jäseneksi Suomen Mäyräkoiraliittoon olet oikeutettu hakemaan jäsenyyttä yhdessä paikalliskerhossa, valintasi mukaisesti. Ilmoittauminen välitetään valitulle paikalliskerholle Suomen Mäyräkoiraliiton hyväksynnän jälkeen. Ilmoittautumisesi jälkeen jäsensihteeri lähettää sinulle pankkisiirtolomakkeen postitse tai sähköpostina ilmoituksesi mukaan. Jäsenyys on kalenterivuosi, tammi-joulukuu.

Kasvattajat huom! Pentuejäsen ilmoitukset pyydetään lähettämään sähköpostitse jäsensihteerille osoitteeseen Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen..

Tervetuloa mukaan Suomen Mäyräkoiraliiton jäseneksi !!!

liity jaseneksi 210x50