Suomen Mäyräkoiraliitto perustettiin 1947. Se on Suomen Kennelliiton hyväksymä rotujärjestö, jolla on 20 jäsenyhdistystä. Mäyräkoiraliiton ja sen jäsenyhdistysten toiminta kattaa koko maan. Jäsenmäärä on lähes 4000. Suomen Mäyräkoiraliiton tehtävänä on:

• Edistää rodun jalostusta ja rodun säilyttämistä tyypiltään ja käyttötarkoitukseltaan alkuperäisenä
  • Järjestää itse tai jäsenyhdistystensä kautta koiranäyttelyitä ja metsästyskokeita
  • Vastata tarvittavien tuomareiden kouluttamisesta ja pätevyyden säilyttämisestä
  • Valistaa koiranpitoa ja rotua koskevissa asioissa
  • Pitää yhteyttä Suomen Kennelliittoon, muihin rotujärjestöihin, pohjoismaisiin rinnakkaisjärjestöihin ja rodun kotimaahan
  • koota tietoa maan mäyräkoirakannasta ja huolehtia tietojen julkaisemisesta.

Suomen Mäyräkoiraliito ja sen jäsenyhdistykset tarjoaa jäsenilleen

• ajo-, luola-, vesiriista- ja jäljestämiskokeita sekä pienoismäyräkoirien käyttötaipumuskokeita
  • jalostusneuvontaa
  • jalostustarkastuksia
  • kerhoiltoja
  • koulutustoimintaa
  • leiritoimintaa
  • Mäyräkoiramme-Våra taxar -lehden neljä kertaa vuodessa
  • pentuvälitystä
Alla olevan painikkeen kautta siirryt Suomen Mäyräkoiraliiton jäsenrekisteri palveluun jonka kautta pääset ilmoittamaan tietosi ja liittymään jäseneksi Suomen Mäyräkoiraliittoon. Liittymällä jäseneksi Suomen Mäyräkoiraliittoon olet oikeutettu hakemaan jäsenyyttä yhdessä paikalliskerhossa, valintasi mukaisesti. Ilmoittauminen välitetään valitulle paikalliskerholle Suomen Mäyräkoiraliiton hyväksynnän jälkeen. Ilmoittautumisesi jälkeen jäsensihteeri lähettää sinulle pankkisiirtolomakkeen postitse tai sähköpostina ilmoituksesi mukaan. Jäsenyys on kalenterivuosi, tammi-joulukuu.

Kasvattajat huom! Pentuejäsen ilmoitukset pyydetään lähettämään sähköpostitse jäsensihteerille osoitteeseen Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen..

Tervetuloa mukaan Suomen Mäyräkoiraliiton jäseneksi !!!

liity jaseneksi 210x50