Tietojen lisäys/päivitys kasvattajalistalle

Oheisella lomakkeella voit ilmoittaa kennelisi tiedot kasvattajalistalle tai päivittää jo kasvattajalistalla olevia tietoja kennelistä. Päästäksesi kasvattajalistalle on sinun oltava Suomen Mäyräkoiraliiton jäsen. Uusia kasvattajatietoja lisättäessä jäsentiedot tarkistetaan jäsenrekisteristä. Jäsennumeron löydät Mäyräkoiramme-lehden osoitekentässä, jäsenmaksulaskuista tai jäsenrekisteristä.

Huom! Mikäli haluat päivittää jo listalla olevia tietoja, ilmoita kennelin nimi ja muuttuneet tiedot.

Kenneli

Kasvattaja

Ilmoitathan puhelinnumeron ja/tai sähköpostiosoitteen. Yllämainituista tiedoista julkaistaan kaikki muut tiedot paitsi jäsennumero. Jäsennumeroa käytetään jäsenyyden vahvistamiseen.

Julkaisulupa
Vastaa alla olevaan kysymykseen. Kysymyksen on tarkoitus varmistaa, että lähetetty kommentti ei ole tietokoneella automaattisesti luotu häiriöviesti.