Suomen Mäyräkoiraliitto jakaa vuosittain kiertopalkintoja jäsenilleen eri saavutuksista. Kaikkia palkintoja voit anoa vapaamuotoisella hakemuksella, joka toimitetaan postilla tai sähköpostitse.

Suomen Mäyräkoiraliiton vuosittain jaettavat kierto- ja käyttöjalostuspalkinnot koirille ( käyttöjalostuspalkinnot, Vuoden Mäyräkoira -kiertopalkinnot sekä Zekiwa Memory of Brandyn jalostuspalkinto sekä Tähtiajuri-palkinto ) jaetaan SML-FTK ry:n kevätliittokokouksen yhteydessä.

Käyttöjalostuspalkinnot, Vuoden Mäyräkoira–kiertopalkinnot, Zekiwa Memory of Brandyn jalostuspalkinto sekä Käyttömäyräkoiran urapalkinto ja Pienoismäyräkoirien käyttöurapalkinto hakemukset liitteineen on jätettävä 31.1.2019 mennessä ensisijaisesti sähköpostilla osoitteeseen Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. tai osoitteeseen Inari Kuisma, Kotirinteentie 18, 68600 Pietarsaari. Ilmoittakaa hakemuksessa selvästi, mitä palkintoa olette hakemassa. Käyttöjalostuspalkintoa haettaessa on hakemuksessa lueteltava siihen oikeuttavat jälkeläiset, niiden suoritukset ja suoritusten päivämäärät.

Tähtiajuri-hakemukset toimitetaan 28.2.2019 mennessä osoitteella Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. tai osoitteeseen Pauliina Pönkkä, Kuljuntie 3, 91950 Temmes

Vuoden Junior handler -hakemukset toimitetaan 31.1.2019 mennessä osoitteella emmi.savolainen@mayrakoiraliitto.fi tai Graniittitie 7 A 10, 00710 Helsinki (Hakemukset mieluiten sähköpostitse)

Ilmoittakaa hakemuksessanne myös, jos päätöksen palkinnon myöntämisestä voi lähettää sähköpostitse

Kiertopalkinnot jaetaan SML:n kevätliittokokouksen yhteydessä. Katso tarkemmat hakuohjeet palkintokohtaisilta osiolta.